May 8, 2011

Heart-shaped umbrellas :)

Stvarno mi nije cilj da prizivam JOŠ kiše :) ali kad sam videla ove fenomenalne kišobrane prosto sam morala da podelim oduševljenje sa nekim :) da, ja koja ih nikad inače ne nosim :) radije ću pokisnuti nego vući isti sa sobom. Šta da radim kad imam samo jednu "džak" torbu u koju bi eventualno mogao da stane, ali bi mi onda ista bila pretrpana :) mada, da mi neko npr. pokloni jedan ovakav kišobrančić, mislim da bih ipak našla neko mesto za njega :) divni su, zar ne? :)












10 comments:

  1. jaoooooo divno! ali ja mrzim kisha :/

    ReplyDelete
  2. baš su fora :)
    heh, mogli su napraviti i suncobrane, da idu u korak sa, nadam se, konačno lepim vremenom :)
    čitamo se:)
    http://lovestylemagic.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. da, stvarno su mogli :) odlična ideja :)

    ReplyDelete
  4. I hate rain but i just loooove that umbrella's!

    Following you from Portugal*

    http://fashionviktima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. WOULD LOVE TO HAVE ONE!
    Darling, i'm so unhappy...
    I've changed my blog url and now the old fallowers cannot see me in dashboard when I post or else...
    Can you please click fallow again on my page? I would be very grateful!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. predivni su,i ja mrzim da se vucem sa kisobranima,radije cu da kisnem :)

    ReplyDelete