April 22, 2011

My Fair Lady

Pošto sam juče odgledala film My fair lady, iz 1964. godine, oduševila sam se odećom koju Audrey Hepburn nosi u istom. Dizajnirao ju je Cecil Beaton, poznati engleski dizajner i modni fotograf i zaista oduzima dah. Ogromni šeširi, lepršave haljine, prugice...prosto savršeno! Mislim da bi neko od domaćih dizajnera mogao među njima da pronađe inspiraciju za neku kolekciju u tom stilu. Ali, dok se to ne desi, uživajte u fotografijama prelepe Audrey :) I naravno, toplo vam preporučujem da pogledate ovaj divan film. :)




















5 comments:

  1. lepota od žene.:)

    ReplyDelete
  2. Obozavam My fair lady, to mi je jedan od najdrazih filmova od Audrey.:)

    ReplyDelete
  3. ja se odavno kanim da ga odgledam i baš me je jedan od postova na tvom blogu koje sam videla skoro podsetio na njega :)

    ReplyDelete
  4. obožavam film,obožavam nju,fenomenalna je.Pratim te :)

    ReplyDelete